paixnido-nomos klp

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Thu Sep 5 12:39:01 EEST 2002

On Wed, 4 Sep 2002, Athanasios Sidiropoylos wrote:

>Kati tetioi nomoi kai teties praktikes einai pou kanoun ta 8emeleia ths
>dimokratias mas na trizoun. Giati se kanoun kai analoga me ths
>antistaseis sou oxi mono na skeftese oti se mia diktaktoria opos ayth
>pou perasame ta pragmata loitourgousan (kapoia apo ayta) kalitera kai
>sto kato kato... tetoioi nomoi exoun 8esh se mia diktaktoria re paidaki
>mou... Se mia dimokratio omos ?
>Alla den ftenei aytoi eipame.. Eseis pou tous psifisate ftete.
>Telos panton.. to poly politikopoihsame to 8ema. Bgikame entelos ektos
>8ematos.
> [...]

Afou egine tosos salos kai afou diabasa kai to ar8ro sto
http://www.msnbc.com/news/802893.asp?cp1=1#BODY
eipa na diabasw kai ton idio ton nomo.

Apo oti katalaba den apagoreuetai tipota apo osa akousa mexri twra, mporw
na paizw quake h' skaki spiti mou h' se netcafe, akoma kai na anoi3w
netcafe me paixnidia, gia to teleutaio bebaia isws na xreiastw kai enan
kalo dikhgoro na me sthri3ei, alla einai dynato akoma kai auto.

Pantws o salos kai parermhneies pou dhmiourghse autos o nomos edwse
dikaiwma gia 8emata opws auta tou MSNBC na grafoun tetoies paparies, ta
opoia malista den isxyoun oute sto elaxisto, kanenas touristas den
kyndineuei na paei fylakh epeidh paizei me to gameboy.

Gia na sthri3w tous isxyrismous mou kanw parse sta grhgora ton nomo,
loipon exoume:

1o ar8ro: orologia
 a: mhxaniko paixnidi => basismeno sth myikh dynamh tou paikth
 b: hlektriko
 g: hlektromhxaniko => myikh + hlektrikh dynamh
 d: hlektroniko => basismeno se logismiko(software)
kai twra efoson kalyfthke olo to fasma twn meswn pou xreiazete gia ena
paixnidi, ektos tou logou, erxetai h teleutaia periptwsh
 e: psyxagwgiko => basismeno sthn pneumatikh h' texnikh idiothta tou
    paikth
h teleutaia periptwsh einai esfalmena topo8ethmenh edw giati den yparxei
periptwsh psyxagwgikou paigniou pou na mhn anhkei hdh se mia apo tis
prohgoumenes periptwseis, ara yparxei asafia sthn diatypwsh. Edw einai kai
to kleidi ths ypo8eshs.

2o ar8ro: apagoreuseis
 1. apagoreuontai ta (b), (g) kai (d) paignia pantou, opoudhpote bre8eis
kai sta8eis, alla oxi ta (e)
 2. apagoreuontai ta (a) ean yparxei stoixhma meta3y paiktwn, dhl. de
mporeite na pai3ete boles sto basket gia to poios 8a plhrwsei tis mpyres
to brady, me liga logia apagoreuontai ka8e eidous paixnidia me stoixhmata.

3o ar8ro: netcafe kai synafh
dieukrinizei oti h egkatastash PC/software gia paroxh internet den
empiptei sto ar8ro 2, apagoreuei omws ka8e eidous paixnidiou xwris
na dieukrinizei an einai mono auta pou empiptoun sto ar8ro 2.
Omws oi apagoreuseis anhkoun sto ar8ro 2 kai ekei ta psyxagwgika
paixnidia den apagoreuontai.
Yperbolika asafhs to 3o ar8ro.

4o kai 5o ar8ro: kyrwseis
xontra prostima kai timwries mono gia osous dieu8ynoun h' ekmetaleuontai
xwrous me ta apagoreumena paignia.

ta ypoloipa den exoun endiaferon para mono sto oti armodies arxes einai oi
astynomikes(limenikes) arxes (trexa gyreue) kai h SDOE.

basika o nomos apagoreuei 3eka8ara mono ta stoixhmata, ta tyxera paixnidia
kai ta louna park.       ^^^^^^^^^^^^^^^

Kai telos to sigouro einai oti oi ypourgoi, bouleutes kai alloi
ypeu8unoi tou nomo8etikou ergou h' einai anikanoi h' ta grafoun epithdes
asafh gia na boleuoun ta symferonta twn ligwn. Auto omws einai kati pou
sigoura anhkei se allh syzhthsh allou xwrou.