paixnido-nomos klp

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Wed Sep 4 19:59:01 EEST 2002

Theodore J. Soldatos wrote:

> Parathrhsate sto deytero arthro poios to exei grapsei kai ti leei o
> sxoliasmos ? :-)
>
> T.

Den ton diabasa olo.
Den ei8ela na diabasw alla pragmata ta opoia einai kai ali8ia mexri enos
simiou toulaxiston.

Kati tetioi nomoi kai teties praktikes einai pou kanoun ta 8emeleia ths
dimokratias mas na trizoun. Giati se kanoun kai analoga me ths
antistaseis sou oxi mono na skeftese oti se mia diktaktoria opos ayth
pou perasame ta pragmata loitourgousan (kapoia apo ayta) kalitera kai
sto kato kato... tetoioi nomoi exoun 8esh se mia diktaktoria re paidaki
mou... Se mia dimokratio omos ?

8-(

Ai sto gero diaolo oloi tous.....
8a me kanoun ypermaxo ths diktaktorias oi tsoglanoi sto telos.

Alla den ftenei aytoi eipame.. Eseis pou tous psifisate ftete.

Telos panton.. to poly politikopoihsame to 8ema. Bgikame entelos ektos
8ematos.

Tetoia 8emata anikoun se mailing list me allo 8ema.

As mhnoume edw (se ayto to parakladi ths sizitishs toulaxiston).

Sidhropoylos A8anasios
msx