Open source in goverment

Thodoris Tsokos tsokos at mail.ntua.gr
Wed Sep 4 19:01:01 EEST 2002

> [...]
> SCI, Myrinet, GbE kai FastEthernet. Epishs exw windows XP
> ston ypologisth mou sto Polytexneio. Sto spiti mou exw mono windows 98
> SE :)
> Kapou exw kai ena 8ameno RH, alla ...  den bariesai :)
>
> Esy poy eisai linux-as, prepei na katalabaineis oti oi symfoithtes sou
> poy mou stelnoun thn askhsh tous se morfh .doc, 8a me pare3hghsoun an
> tous
> pw oti thn dexomai mono se .ps. Synepws gia na ta exw kalytera me olous,
> exw
> windows XP. Etsi kai .xls mporoun na mou stelnoun alla kai .tex h' .dvi.
Geia xara Arh, mallon katalava poios eisai ( esi den eisai me thn mplouza
tou Gnome me thn patousa, kai me thn allh thn hand_made pou grafei "core
dump", "segmentation fault"???......:-)....xa.xa) , hmoun psilotaktikos
sto
ergasthrio sas perisi!!... sto dia tafta:
den to paizo linux-as giati sovara asxoloume 4-5 mhnes me afth thn
p;atforma, kai to pi8anotero einai oti exeis psiloapeires gnoseis se
leitourgika se sxesh me mena, afou to pi8anotero 8a se exo, opos kai se
eixa se ma8hma OS.Oi gnoseis sou sta OS den exei profanos kamia sxesh me
to gegonos oti xrhsimopoieis-eite sto ergasthrio windows os prosopikh
platforma.  Alla:
	* to arxiko 8ema ths sizhthshs htan kata poso a3izei h metafora
apo win* se unix platformes sto dhmosio tomea na arxisei apo ta
panepisthmia. Eipa loipon oti pos 8a apaithsoume apo mia grammatea tou IKA
pou 3inei _3erete_ti_olh_mera_, otan 8a xreiastei na tiposei ena
pistopoihtiko, na antepe3el8ei psixraima se mia pi8anh epafh me command
line, ti stigmh pou h politikh idrimaton_sxolon H/Y einai vale ths askhsh
MONO se doc (kata 80-90% apo thn empeiria mou), kai agnohse thn parousia
linux sistimaton os platformes ka8hmerhnhs xrhshs. Otan den voh8as kai den
parousiazeis se ena 18ari tis dinatothtes enos linux sistimatos, pos 8a to
parousiaseis akoma kai sthn pio aplh morfh tou (KDE+StarOffice 'h KOffice)
se mia 40ara grammatea???...
	* den eipa oi askhseis na mpainoun mono se ps 'h mono se pdf.
Akomh kai ego, eixa epi win_epoxhs_mou peiratiko Acrobat Writer me to
opoio metatrepeis t doc se pdf/ps mesa se 1-2 lepta. Mh mou peis loipon
oti einai kopos, afou exete vgalei tis askhseis, na katsete alla 1-2 lepta
na tis valete kai se ps, pdf , dvi, html!
	* den upova8misa th douleia ton ergasthrion. Osoi einai edo kai
poso mallon oi tou emp, 3eroun ti ginetai se esas ekei. Fainetai kai sthn
epilogh ton ma8hmaton sas ktl ktl...Oute xreiazetai na kano diafhmish se
ka8e ergasthrio ka8e fora, to URL tou emp (www.ntua.gr) einai upo8eto
pasignosto logo kai tou ftp_server pou exei!!!...
	* den 8a apaiteiseis na sta steiloun se ps 'h pdf. Oute eipa na
vgalete ta windows kai na valete den 3ero go ti...analoga me to erothma
sou, sou 8eto ego ena: " an ego sou steilo askhseis OS se .kwd (arxeia
Kword), 8a valeis linux+KOffice gia na ta exeis kala kai mazi mou, 'h 8a
mou peis (opos mou eipe kai kapoios metaptixiakos ) steilta se doc?...

> [...]

> ston
> poios??...enas

> Mprabo loipon sto ma8hma kai sto ergasthrio twn OS :)
> (http://www.cslab.ece.ntua.gr/courses/compsyslab/)

> ena
> 60GB
> >
> super_aftomates_ri8miseis_gia_aftomath_egatastash_se_diktyo_...)....:-).
>
> Exeis dikio, alla o tropos pou ta les einai periergos.
> Epishs, den katalabaineis oti oi metaptyxiakoi prospa8oun na kanoun th
> douleia tous oso pio apodotika mporoun. Kai mhn 3exnas oti prin liga
> xronia autoi oi metaptyxiakoi htan symfoithtes sou :)

Kapoioi kanoun douleia kai malista poly, alla opos leo pio pano, h
metatroph se ps/pdf/html einai mallon ashmantou xronou!!!...

> Afou .doc 3erei o an8rwpos, .doc 8a grapsei. An h3ere LaTeX 8a egrafe
> se LaTeX. An omws dwsei thn askhsh se .dvi 'h se .ps, meta 8a er8oun
> 500 foithtes enas-enas kai 8a rwtane pws 8a doun to .ps. Gia na mhn
> yparxei tetoio problhma h askhsh bgainei se .doc.
vgainei M_O_N_O se .doc.......:-)....

> H katastash sucks. An exeis anhsyxies, ela na tis syzhthsoume.
> Idiaitera gia tetoiou eidous anhsyxies pou anafereis sto gramma sou,
> eimaste anoikta olh mera :)
>
> -Aris Sotiropoulos
> ypopshfios didaktwr

      Thodoris Tsokos