WMs - Contsest

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Wed Sep 4 05:27:01 EEST 2002

DJ Art wrote:

> το υπέροχα είναι πάντα σχετικό. κι εγώ έχω έναν celeron 566 με 320mb ram
> και τρέχει μια χαρά, αλλά σε έναν P4 @1.6 που το έχω τρέξει το kde,
> εκεί τρέχει ακόμα πιο "υπέροχα" :)

Xi xi.... Dikio exeis....
Basika enow oti trexei oxi poly baria. Den einai sferato alla den
zografizonte ta para8ira sxedon gramh gramh (to eixa dei kai ayto se
mixanima ligo poio mikro apo to diko mou me windows 2000 kai jera8ika
sta gelia).

Xe xe... ka8iste omos na etimasw to neo mixanima kai 8a ta poume xi xi
xi...

Sidhropoylos A8anasios
msx