WMs - Contsest

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Sep 4 01:09:01 EEST 2002

On Tuesday 03 September 2002 12:07, qubit wrote:

> Parakolouthisa mia sizitisi sti lista pro imeron sxetika me to an to qt
> einai ligo ipervaraio.
> Epeidi tixanei na xrisimopoio KDE (pros to paron:-) se ena sistima Celeron
> 800MHz me 384MB RAM trexei mia xara (auto tha leipe).
> Epeidi omos den eimai o tipos pou kanei anavathmisi kathe 6mines (alla
> kathe 4 xronia) ti tha ginei an se 2 xronia vgei to KDE 5.0 kai sernetai
> sto mixanima mou.

Θα έχει σπάσει μια παράδοση του KDE που θέλει κά8ε έκδοση να είναι πιο γρήγορη
από την προηγούμενη. Το KDE 2.0 ήταν πιο γρήγορο από το 1.1.2 (*φόρτωνε* πιο
αργά, αλλά αυτό τακτοποιήθηκε μερικώς με το prelinking). Το 2.1 πιο γρήγορο
από το 2.0. Το 3.0 περίπου 50% πιο γρήγορο από οτιδήποτε άλλο. Το 3.1 (CVS)
που έχω τώρα είναι πραγματικά σφαίρα. Πολλοί developers του KDE το τρέχουν σε
μηχανήματα με 128 ΜΒ μνήμης. Κούλαρε λοιπόν. Και βέβαια αν θες τα φίτσαζ του
KDE ή του GNOME (π.χ. ελληνικούλια, διαχείριση εκτυπώσεων, ομορφούλες
εφαρμογές) πληρώνεις και το κατάλληλο κόστος. Ενημερωτικά δεν υπάρχουν και
πολλοί window managers που να παρέχουν ό,τι το KDE ή το GNOME (γιατί δεν
είναι αυτή η δουλειά ενός wm), ο δε kwin (από μόνος του) είναι από τους
γρηγορότερους window managers.