Paixnido-nomos

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Sep 3 01:46:01 EEST 2002

Theo Bebekis wrote:
> [...]
>
> Με τον νόμο αυτό η πολιτεία περίπου ομολογεί ότι δεν έχει
> την δυνατότητα να κάνει το αυτονόητο: να διαχωρίσει το νόμιμο
> από το παράνομο.
>
> (Αν θυμάμαι καλά ο πρόεδρος της δημοκρατίας ζήτησε κάποια στιγμή να
> βρεθεί τρόπος να γίνει αυτός ο διαχωρισμός, για τα παράνομα
> και τα νόμιμα παιχνίδια)
>
> Μπορούμε να κάνουμε κάποιες υποθέσεις ως προς το γιατί
> η πολιτεία με τον νόμο αυτό "καίει τα χλωρά μαζί με τα ξερά"
> 1. Δεν έχει επαρκή ελεγκτικό μηχανισμό (αριθμό υπαλλήλων,
> τεχνολογία ελέγχου, κλπ)
> 2.Εχει μεν επαρκή μηχανισμό ελέγχου αλλά ο μηχανισμός

H 3. O epano orofos twn bouleytwn mas einai entelos akatikitos kai ws ek
touto yparxei diskolia sto na ginei diaxorismws metajh xlorwn kai jerwn
ith metajh paranomou kai nomimou paixnidiou. Wra einai twra na
apagorepsoun kai thn mpala sta mikra paidakia... epidi leei kapoia apo
afta bazoun stixima poios 8a kerdisei. Ta pagota ta kerna o xamenos 8-)
Pame stixima ? 8-)

> Σε τέτοιες περιπτώσεις όπου συλλήβδην ρίχνεται ολόκληρος
> κλάδος περίπου στην παρανομία θα πρέπει όλοι οι εχέφρονες
> πολίτες να είμαστε καχύποπτοι και βέβαια μας δίνεται το
> δικαίωμα να αναρωτηθούμε "ποιος κερδίζει?" από την
> απαγόρευση.
>
> Ο νόμος επιβάλει μια περίπου παράξενη λογική του τύπου:
> "Ο δικός μας τζόγος είναι καλός και κοινωνικά επωφελής.
>  Κάθε άλλος τζόγος είναι κακός και διώκεται"
>
> Παραλλαγή...
> "Τα δικά μας πυρηνικά και βιολογικά όπλα είναι καλά και ακίνδυνα.
> Του κάθε Σαντάμ τα πυρηνικά και βιολογικά όπλα είναι
> [...]

Xe xe.. Se aythn thn periptosh stirizonte ston akatikito h sthn kaliterh
peiptosh aerokatikimeno epano orofo tis pliopsifias twn politwn tis
xwras. (oxi tis dikas mas sigkekrimena.... tis ka8e xoras pou pou o
kiberniths ths leei teties mparoufes).

> [...]
> Ασπρομάλληδες γέροντες και γερόντισσες που παίζουν
> την πενιχρή τους σύνταξη και έφηβοι το χαρτζηλίκι τους.
>
> Φυσικά και δεν προτείνω την λογική της απαγόρευσης.
> Ακριβώς το αντίθετο μάλιστα.
>
> Είναι γνωστό από την ιστορία ότι όπου επιβλήθηκαν απαγορεύσεις
> δημιουργήθηκαν μαύρες αγορές, παράνομες διακινήσεις κλπ.
> που το μόνο που κάνουν είναι να σωρεύουν επιπλέον δεινά
> από αυτά που το ίδιο το πρόβλημα διασπείρει από μόνο του.
> Και βέβαια κάθε τι παράνομο παίρνει μυθικές διαστάσεις και
> αποκτά και μια γοητεία στα μάτια ορισμένων πράγμα που

To kako einai oti se kapoies periptoseis einai anagkees aytes oi rimades
oi apagorefseis. Oso kai an mas fernoun konta se ayton ton kindino. Alla
th na kanoume..

> [...]
> αποφάσεις και από ποιους.
>
> Οι σύγχρονες δυτικές δημοκρατίες μας καλούν κάθε τέσσερα
> χρόνια να στείλουμε τους αντιπροσώπους μας στα κοινοβούλια
> χωρίς στην ουσία να μας δίνουν κάποιον τρόπο δημοκρατικού
> ελέγχου των αντιπροσώπων μας αυτών στην διάρκεια της θητείας τους.
>
> Η αντιπροσωπευτική δημοκρατία στην σύγχρονη ιστορία
> είναι τέκνο της γαλλικής επανάστασης, και έγινε με ψήφισμα του
> τότε κοινοβουλίου. (Κάποιοι "ορεινοί" βουλευτές αντιδρούσαν
> φωνάζοντας "άμεση" αλλά είναι φανερό ότι δεν εισακούστηκαν.)
>
> Υπάρχει μια ρήση. Το καλύτερο από την δημοκρατία είναι

Symfonw kai epafjanw. Xmmmm alla se poia dimokratia anaferese ???
Pro8ipourgikh dhktaktoria den einai to politeyma mas ??? (apo thn stigmh
pou yparxei h komatikh gramh sthn psifish opoioudipote nomosxediou
katargite h opoia enia dimokratias kai eperxete diktaktoria. Oso kai na
siziti8ike endokomatika ena nomosxedio oi bouleytes einai aytoi pou mas
antiprosopeyoun kai oxi aytoi pou ejelegisan gia na ypiretoun ton ena
kai monadiko ton afenth pro8ipourgo).

> [...]
> κάποια ασφάλεια.
>
> Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσουν οι σύγχρονες δυτικές
> δημοκρατίες παρόμοιες μεθόδους που θα έδιναν την δυνατότητα
> στον πολίτη να πάρει μέρος στην άμεση λήψη των αποφάσεων
> και στην ψήφιση των νόμων, καταργώντας την αντιπροσώπευση,
> αφού τώρα είναι τεχνικά δυνατό, διευρύνοντας την δημοκρατία?
> (και θα έκαναν και τις εκλογές φτηνότερες...)
>
> Σαν άνθρωπος που ασχολείται επαγγελματικά με την πληροφορική
> (είμαι προγραμματιστής) ξέρω ότι είναι σχετικά εύκολο να
> κατασκευαστεί ένα τέτοιο σύστημα, αρκεί να μην ακολουθηθούν

Xe xe. Ax ayto to taxis... pou mono en tajh den einai .. 8-)

> Αυτό που μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση είναι ότι κανείς δεν
> συζητάει αυτή την δυνατότητα. Ούτε εκείνοι που _δεν_ έχουν
> συμφέρον να την συζητούν και να την προτείνουν αλλά ούτε
> και εκείνοι που έχουν να κερδίσουν πολλά από κάτι τέτοιο.
> Εμείς οι απλοί άνθρωποι.

More to sizitw egw.... Emena poios me akouei omos ???
Toylaxiston ena proto bima exei ginei se kapoies xores opos p.x. h
souidia me to neo sistima pou efarmostike an den kanw la8os stis
teleytes ekloges opou psifizane sto eklogiko kentro .... meso
ypologisth. Den einai arketo alla h arxh einai to imish tou pantos.....
Aplos to teleyteo argei na el8ei....

> Θόδωρος
> ΥΓ. Την συμπάθειά σας για την μακροσκελή "τοποθέτηση".

Den bariese filtate ? Des parapano makroskelesterh dikia mou.. na
parigori8eis 8-))
(Pantos giati exw kai twra thn entiposh... oti ekana ena karo apo logika
kai sintaktika la8i peran twn klasikwn or8ografikwn sthn diatiposh twn
skepsewn mou ??? Xmmmm malon prepei na paw na parw kamia mastixa...
giati... kapoies fores.. kalitera na masas para na milas......) 8-))

> Theo Bebekis
> Thessaloniki, Greece
> bebekis at otenet.gr
> teo at epektasis.gr