Karta grafikwn

DJ Art djart at linux.gr
Thu Oct 31 08:31:05 EET 2002

On Wednesday 30 October 2002 19:40, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ε τώρα συγγνώμη, είναι λογική αυτή; Δηλαδή το ότι όλα τα
> προγράμματα έχουν bugs τι πάει να πει, ότι δεν θα έπρεπε να μας
> ενοχλεί και να τα χρησιμοποιούμε ανεξάρτητα από αυτό;

όχι. σε καμμία περίπτωση. Αυτό που θέλω εγώ όταν θα αγοράσω ένα προϊόν,
πλέον, είναι να ξέρω εκ των προτέρων όλα τα μειονεκτήματα που έχει.

Τα μειονεκτήματα της Nvidia είναι αυτά τα bugs. Τα μειονεκτήματα των
ATI, Matrox drivers ποιά είναι ??? οκ, για Matrox, οι μόνοι ιδιοκτήτες
που ξέρω είναι κάποιοι linux users που γράφετε εντυπώσεις κατά καιρούς
εδώ μέσα :) δεν έχω δεί πολλά reviews.

Για την ATI όμως (εκεί υπάρχει πολύ knowledge base στο net, tomshardware
και δε συμμαζεύεται), τα πράγματα δεν είναι ούτε ξεκάθαρα, ούτε όλοι οι
drivers είναι stable και εκεί. Κι εκεί υπάρχουν τα προβλήματα.

Εκεί θέλω να το καταλήξω: όλοι πυροβολούν τις Nvidia γιατί έχει γίνει
κολοσσός και σχεδόν μονοπώλιο και καλά κάνουν αν θές την άποψή μου,
όμως, κανείς δεν μιλάει για τα κολλήματα των άλλων καρτών όταν έρχεται
η ώρα.

και όπως είπες κι εσύ, όχι προς θεού, δεν είμαι μέτοχος στην Nvidia :)
Απλά τα τελευταία χρόνια που χρησιμοποιώ Nvidia και linux, και το
multimedia στο linux ανθεί, δηλαδή games, dvd, divx, κλπ κλπ, δεν έχω
στερηθεί τίποτα από όλα αυτά και μάλιστα μπορώ να σου πώ ότι παίζουν
καλύτερα κι από Windows ;)

Δεν υπάρχουν μόνο δυσαρεστημένοι χρήστες από τις καρτούλες αυτές.
Υπάρχουν και τρις-ευτυχισμένοι :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?