Karta grafikwn

V13 v13 at priest.com
Wed Oct 30 23:47:06 EET 2002

On Wednesday 30 October 2002 14:54, Vasilis Vasaitis wrote:
> [...]
> κάρτες έχουν μακράν την καλύτερη υποστήριξη κάτω από Linux, ούτε που
> γίνεται σύγκριση. Καταρχήν, ήδη ο driver για το framebuffer (matroxfb)
> είναι εκπληκτικά γρήγορος, ούτε που πρόκειται να καταλάβεις την
> διαφορά από πραγματική κατάσταση κειμένου. Αλλά και ο driver για τα X
> είναι από τους καλύτερους, σε λειτουργικότητα, σταθερότητα, ταχύτητα
> κτλ. Μιλάω από προσωπική εμπειρία. [0] Ας σημειώσω επίσης ότι η ίδια η
> Matrox υποστηρίζει το Linux και βγάζει drivers, και μάλιστα με κώδικα,
> ενώ επίσης είναι από τις πρώτες που θα δώσουν πληροφορίες για να

Ksexnas to *PARA* poly kalo mga_vid toy mplayer... (gia to radeon_vid den
ksero) to opoio tha eygnomonei kathe fora poy tha to xrisimopoiei...

> Vasilis Vasaitis
<<V13>>

p.s Kai ego matrox exo kai mporo na po oti me ayta poy exo dei kai exo
akoysei, prepei na'nai h kalyteri epilogi.. xoris problimata me unstable
drivers klp klp, me sxedon ta panta ensomatomena ston kernel kai sta X kai to
basikotero... me ypostiriksi apo tin idia tin matrox... Exo alaksei 2 matrox
kai exo brei tin ysixia moy... Oson afora to matrxofb... apla den exo dei
text mode apo otan pira matrox...