Karta grafikwn

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Oct 30 13:44:05 EET 2002

On Wednesday 30 October 2002 10:39, DJ Art wrote:
> On Wednesday 30 October 2002 04:21, Athanasios Sidiropoylos wrote:
>

> > Gia thn wra prosanatolizome se kati me ATI (alla oxi idietera akribo
> > kai isos se modelo all in wonder an einai dinath h xrisimopoihsh ths
> > dinatotitas Video in)
>

> θές να πάρεις ATI all in wonder μοντέλο και να μην δώσεις πολλά λεφτά.
> Δηλαδή λές ότι δεν θες να πάρεις την 9700 all in wonder.
>
> σε τέτοια περίπτωση, NVidia δαγκωτό ;)
>
> σε αντίθετη περίπτωση, πάλι NVidia δαγκωτό.

nai, bebaia, kai xairesai na kaneis reboot
se linux an xrhsimopoieis p.x. bsd,
se sta8ero phruna an xrhsimopoieis development kernels,
genika, giati to module einai undebuggably buggy.

skeftomai na kanw peiramata panw sth 8ermikh antoxh[0] tou GeForce256 molis
brw antikatastath.

[0] p.x. 3hlwma tou anemisthra kata to pai3imo quake 3, antikatastash tou me
aero8ermo, alles idees dektes, grapste sthn dieu8unsh tou From field.

--
Don't use conditional branches as a substitute for a logical expression.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)