Diakoph ekkinhshs

Panagiotis Panos ppanos at freemail.gr
Tue Oct 29 10:12:03 EET 2002

Exw ena PC P166 MMX 64MB ram me Suse 6.2. Mesw yast dhlwsa to internal modem moy sth ttyS3. To modem de leioyrghse pote sto mhxanhma ayto, oyte kai se win (koloyse) kai gi ayto to ebgala apo th mhthrikh. Meta thn prwth epanekinhsh to mhxanhma den bootare. Oi 3 teleytaies grammes toy /var/log/boot.msg einai:
<6>Adding swap: 133016k swapspace (priority -1)
Kernel logging (proc) stopped
Kernel log daemon terminating
Apo ekei kai meta an kai to keybord leitoyrgei kanonika, me ctrl+alt+del den kanei epanekinhsh (kati poy kanei mexri kai prin ayto to shmeio) kai anagkazomai na xrhsimopoiw to boyton.
1. Gnwrizei kaneis ti ginetai re paidia?
2. Yparxei tropos na energopoihsw Interactive startup sto Suse (mhpws kai kataferw na apomonwsw to problhma?)
3. Kata thn egkatastash toy Suse exw apothikeysei sto disko to log me to ti programmata ekgatasthsa. Jerei kaneis poio einai ayto to arxeio na to grapsw se disketa, etsi wste an xreiastei epanegkatastash toy Suse na fortwsw ta packages?
Eyxaristw para poly ek twn proterwn.