REDHAT 8.0 and the short-sighted manager (WAS: problima me to font path)

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 24 14:36:01 EEST 2002

On 2002-10-23 22:52, Nikos Kanellopoulos <nkan at panafonet.gr> wrote:

> Τρέχω Redhat 7.3 (ακούς Γιώργο Κ. ;).

Άκουσα.  Εντελώς τυχαία διάβασα το γράμμα σου λίγα δευτερόλεπτα αφότου
ξεκίνησα το "make all install" μέσα στο /usr/src/lib μου, μετά από ένα
cvsup και "cvs update".  Η ειρωνεία του πράγματος (κάποιος τρέχει
Redhat 7.3 για δικούς του λόγους, και κάποιος άλλος κάνει update στο
ld-elf.so του και στο μισό σύμπαν από τα σημερινά sources) είναι κάτι
τρομερό :)