Zhlia zilia kai kati problimatakia

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Oct 22 23:50:01 EEST 2002

Michael Iatrou wrote:

> 1) Τι τροφοδοτικό είναι αυτό?
> 2) Πόσα dbA βγάζει αυτό το "συνολάκι" από fanάκια?

Ela re....
Ena aplo trofodotikaki 420 watt einai.
Aplos exei ena pou dioxnei aera ejo apo to kouti kai ena pou traba aera
apo thn kato meria tou koutioutou eki pou einai oi epejergastes diladi.
Kai einai sxetika poly a8oribo. Paliotera pou eixa mono to anemistiraki
tou celleron san ejtra anemistira eitan polu kala.... Twra einai san na
eimai se ntalika. 8-)

Bebea akoma den exw ftasei to epipedo pou eixe enas XT sthn DEH. Ton
anapse o ypalilos kai egw (eimoun kamia 15aria metra makria ston
diadromo makria apo to grafio tou) epsaxna na dw to elikoptero. 8-)

Sidhropoulos A8anasios
msx