Zhlia zilia kai kati problimatakia

Antonios Christofides A.Christofides at itia.ntua.gr
Tue Oct 22 20:33:01 EEST 2002

Athanasios Sidiropoylos wrote:
> Ta 15 lepta compile tou pirina (o 2.4.4 ths SuSE me tis ri8miseis ths
> SuSE oles) kai ta 45 kare to deyterolepto mesh taxitita simpieshs Divx

15 λεπτά έκανε για να compile τον kernel ο παλιός μου P200 (και πολύ
λέω). 4 λεπτά κάνει ο Celeron 1300. Ο χρόνος αυτός είναι εντελώς
αδικαιολόγητος. Είναι τόσο μεγάλος, ώστε σκέφτομαι ότι μπορεί να
σχετίζεται με τα κολλήματα (π.χ. κάποιος σκληρός δίσκος να ετοιμάζεται
να τα παίξει και να χρειάζεται retries).

Τον Adaptec 29160 τον έχω σε ένα σέρβερ PIII 550, με δύο σκληρούς
δίσκους και ένα DAT (kernel 2.2). Δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό
πρόβλημα αστάθειας. Αντίθετα, το μηχάνημα είναι εξαιρετικά σταθερό. Τα
τελευταία δύο χρόνια δεν έχει υπάρξει λόγος για reboot εκτός από αλλαγή
hardware, αλλαγή kernel, ή παρατεταμένη διακοπή ρεύματος. Uptime 100
ημερών είναι σύνηθες και περνά απαρατήρητο, ενώ το ρεκόρ μας πρέπει να
είναι κοντά στις 200.