Ellhnika sto putty

Mixalhs Menegakhs admin at www0.org
Tue Oct 22 16:16:01 EEST 2002

On Tue, Oct 22, 2002 at 03:07:25PM +0300, Γιώργος Κεραμίδας wrote:
> Κατά καιρούς, έχω δει να χρησιμοποιείται το Mail-Followup-To header σε
> mail από τη λίστα.  Πέρα από το γνωστό υφάκι με το οποίο υποστηρίζω
> πως τις απαντήσεις τα mail πρέπει να τις παίρνει τόσο ο αρχικός
> αποστολέας όσο και η λίστα, είναι ενοχλητικό να χρησιμοποιείται ένα
> γνωστό header, που έχει συγκεκριμένο σκοπό, σε *όλα* τα mail που
> στέλνει κάποιος.  Ειδικά όταν αυτό το header επηρεάζει τον τρόπο
> λειτουργίας του "δικού μου" MUA.  Το netiquette λέει ότι πρέπει να
> είμαστε φειδωλοί σε αυτά που στέλνουμε :p

Ναι, είναι άχρηστο όταν στέλνεις σε mailing list. Αν δεν το συμπεριλάβεις
γλιτώνεις ένα άχρηστο email στις απαντήσεις. (και ας μη μιλήσουμε για το
bandwidth που θα γλίτωνε το inet κάθε δευτερόλεπτο αν αυτό το κάναν όλοι
στις mm:Ρ)

> [...]
>
> Μιχάλη,
>
> Η πρώτη διεύθυνση στο Mail-Followup-To header, δεν είναι σωστή.  Βάλε
> και το domain σου, αλλιώς ο MUA που διαβάζει το γράμμα είναι
> υποχρεωμένος να βάλει το τοπικό domain όταν πατηθεί το reply.  Φυσικά,
> το admin at local.domain δεν έχει καμία σχέση με το www0.org και κακώς το
> έχεις αφήσει κενό.  Αν όντως σε ενδιαφέρει να παίρνεις followups στη
> διεύθυνση σου, τουλάχιστον κάνε να είναι σωστή.  Αλλιώς δεν βλέπω να
> παίζει το header, οπότε αφού δεν παίζει δεν έχει και λόγο ύπαρξης και
> πρέπει να το βγάλεις από τα mail που στέλνεις.

Eίχα πρόβλημα με το .muttrc να το καταφέρω να δώσει τη σωστή
διεύθυνση στο From. Σίγουρα ξεχνάω πολλά αλλά ο μόνος τρόπος που
κατάφερα ήταν να δώσω:

"my_hdr From: admin"

και να κάνω MASQUERADΕ_ΤΟ στο sendmail το www0:Ρ (messy I know)

(αν έδινα "my_hdr From: admin at www0.org" έφευγε το email με
"From: λαλάκης <admin at www0.org@localdomain.org>")

(Ι know κάτι ξεχνάω αλλά ας μη το κάνουμε θέμα:)

Εν ολίγοις δε σκέφτηκα τι θα γινόταν με το Followup_to:Ρ

Τώρα υποτίθεται έκανα disable το Followup header(αν και θα μπορούσα να
το διορθώσω, το κάνω σκόπιμα).

Για να δουμε αν φύγει σωστα.