Ellhnika sto putty

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 22 15:07:01 EEST 2002

Κατά καιρούς, έχω δει να χρησιμοποιείται το Mail-Followup-To header σε
mail από τη λίστα.  Πέρα από το γνωστό υφάκι με το οποίο υποστηρίζω
πως τις απαντήσεις τα mail πρέπει να τις παίρνει τόσο ο αρχικός
αποστολέας όσο και η λίστα, είναι ενοχλητικό να χρησιμοποιείται ένα
γνωστό header, που έχει συγκεκριμένο σκοπό, σε *όλα* τα mail που
στέλνει κάποιος.  Ειδικά όταν αυτό το header επηρεάζει τον τρόπο
λειτουργίας του "δικού μου" MUA.  Το netiquette λέει ότι πρέπει να
είμαστε φειδωλοί σε αυτά που στέλνουμε :p

Για παράδειγμα: