RE: Εκτέλεση εντολών στο background

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Mon Oct 21 12:51:01 EEST 2002

On Mon, 21 Oct 2002, Mavrelos Antonios wrote:

>Π.χ.  δίνω #/usr/local/mysql/bin/safe_mysqld &
>Μέχρι εδώ όλα καλά αλλά όταν κλείσω το παράθυρο telnet από τα windows
>τότε το process που τρέχει στο background τερματίζεται.
>Υπάρχει τρόπος το process να μην τερματίζεται;
>Με nohup εντολή > yourlogfile

foo> nohup command &

8a prepei na dhmiourgei ena arxeio nohup.out, alliws:

foo> nohup command > logfile &

enalaktika:

foo> command > logfile &
foo> disown command
foo>

logika se autes tis periptwseis h command den termatizetai, se periptwsh
pou 8eleis na skotwseis thn command prepei na tre3eis ps, na pareis to PID
ths command kai na tre3eis kill -TERM <PID>

merikoi kanoun kai to kolpo me to screen, trexoun prwta screen, meta thn
entolh pou 8eloun na mhn diakopei, kai meta skotwnoun to para8yro tou
telnet. Gia na epanaferoun to para8yro sto epomeno login, trexoun screen
-R.