Freetype & Fonts

V13 v13 at priest.com
Thu Oct 17 16:18:02 EEST 2002

On Thursday 17 October 2002 15:49, Φίλιος Κωνσταντίνος wrote:
> [...]
> Xft. Κοιτώντας το output του gcc βλέπω ότι το πρόβλημα είναι σε κάτι
> απομεινάρια (header files) στο directory tree του X (κάτι Xft.h κτλ).
>    Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: τελικά ποια αρχεία σχετίζονται με το
> Freetype εντός του X και μπορώ με ασφάλεια να απεγκαταστήσω ώστε να
> μπορώ να κάνω σωστά compile? Αν τα απεγκαταστήσω, θα δουλεύει το X σωστά
> με όλα τα fonts? Αυτό που σκέφτηκα είναι να κάνω configure το freetype
> με prefix=/usr/X11R6, να κάνω make uninstall, και μετά με configure
> --prefix/usr/local να εγκατασταθεί "σωστά". Υπάρχει περίπτωση να

Ναι... για να χρησιμοποιήσεις την τελευταία freetype2 και όχι αυτή που υπάρχει
στα X πρέπει να κάνεις compile ο ίδιος τα X και να βάλεις μέσα στο host.def:

#define BuildFreetype2Library   NO
#define Freetype2Dir    /usr/local

(ή όπου την έχεις κάνει εγκατάσταση).. Εννοείται αφού πρώτα έχεις βάλει την
libfreetype2. Επίσης, αν την βάλεις στο /usr/local να ξέρεις ότι αν πας να
κάνεις compile την QT, ΔΕΝ θα την βρει (!@#&@)%@#$*%@) και θα πρέπει να
κάνεις configure (την QT) με -I/usr/local/include -L/usr/local/include (με
παίδεψε πολύ μέχρι να βρω γιατί δεν είχα anti-aliasing από την μια στιγμή
στην άλλη)

>    Επίσης, αν εγκαταστήσω το freetype2 είναι σαν να έχω εγκαταστήσει ΚΑΙ
> το 1 ή πρέπει να τα βάλω και τα δυο;

ΜΗΝ τις βάλεις και τις 2.. θα έχεις σίγουρα πρόβλημα κάποια στιγμή. Αυτό που
μπορείς να κάνεις είναι να έχεις την 1 σε κάποιο dir απομονωμένη για όταν την
χρειαστείς, ή να την κάνεις compile και να εγκαταστήσεις μόνο το .so

>    Τέλος, είδα ότι βγήκε στο slackware-current X 4.2.1. Έχει καμία
> φοβερή αλλαγή ή να φυλάξω το bandwidth μου για καμιά άλλη δουλειά (το
> μόνο που είδα στα changelogs του Xfree86.org είναι κάτι διορθώσεις
> ασφαλείας που δεν με πολυ-ενδιαφέρουν, αλλά ποτέ δεν ξέρεις αν άλλαξε
> και κάτι άλλο);

Η libGL και η libGLU έχουν διορθώσει κάποια exports... Ίσως να σου έτυχε να
πας να κάνει compile ένα C πρόγραμμα και να σου λέει πως δεν μπορεί να γίνει
link με αυτές...

> Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
<<V13>>