Fwd: Linux Security Protection System

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Oct 17 15:18:01 EEST 2002

On Thursday 17 October 2002 02:00, V13 wrote:
> Pano stin ora :)

katebasa to patch gia ton 2.4.18. 1-pass comments:

i) to 50% einai ta backported extended attributes gia to ext2/3 tou Andreas
Gruenbacher pou den 3erw kata poso einai current me ta 4-5 revisions tou
tytso gia ton 2.5.

ii) bazei dika tou hooks opou brei. mia pou hdh o phrunas (2.5) exei ta
security hooks tou lsm, to patch auto den exei kamia pi8anothta na mpei
ston official phruna. prospa8w akoma na brw _ena_ logo na to protimhsei
kaneis apo ta lsm modules.

--
Use recursive procedures for recursively-defined data structures.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)