(no subject)

gjkjdg hdkfs christos_ts1 at hotmail.com
Thu Oct 17 12:10:01 EEST 2002

Γεια σας παιδιά. Έχω το συμπιεσμένο αρχείο ttf2pt1.tgz και δεν ξέρω πώς να
το αποσυμπιέσω για να είναι διαθέσιμη στο σύστημά μου η εντολή ttf2pt1.
Προσπαθώ να μετατρέψω κάποιες ttf fonts σε type1 για να τις έχω στο
StarOffice 5.2. Έχω μπερδευτεί με το συγκεκριμένο αρχείο και την κατάληξή
του. Χρειάζεται να έχω το pkgtool; Παρεπιπτώντος, αν κάποιος μπορεί να μου
υποδείξει καμιά ελληνική type1 γραμματοσειρά της προκοπής για το StarOffice
5.2 θα με διευκόλυνε πολύ. Αυτές από το ΓΡΑΦΙΣ δυστυχώς δε μου άρεσαν
(grarial, greekarial κλπ) και γι'αυτό προσπαθώ (εδώ και πολύ καιρό) να
μετατρέψω σε type1 την αγαπημένη μου arial από τα windows.
		Και κάτι ακόμη: επειδή δεν καταλαβαίνω τι γίνεται με τα συμπιεσμένα
αρχεία,
χρειάζεται να αποσυμπιέζω τα αρχεία σε κάποιο συγκεκριμένο φάκελο για να τα
βρίσκει αυτόματα το σύστημα; Ή μπορώ να αποσυμπιέζω όπου θέλω; Ευχαριστώ
πολύ
για την κατανόηση.