Δεν μπορώ να ξεκινήσω την εγκατάσταση του OpenLinux 3.1.1

Diomides Skalistis dskalistis at hotmail.com
Mon Oct 14 13:27:00 EEST 2002

     Γεια σας. Είμαι καινούριος στο χώρο του Linux και προσπαθώ να
εγκαταστήσω το Workstation OpenLinux 3.1.1. Κατέβασα και τα 3 CD images από
κάποιο mirror της Caldera (CD1, CD1a, CD2) και τα έκανα "κανονικά" CD από το
Nero, διάβασα τα README και κατάλαβα ότι ενώ θα έπρεπε να bootάρω από το CD1
για να ξεκινήσει η εγκατάσταση (το BIOS μου το υποστηρίζει φυσικά), αυτό δε
συμβαίνει. Μου βγάζει ένα μήνυμα: 1. FD 2.88MB   System Type-(00) κι από
κάτω: GRUB και σταματάει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Σαν
εναλλακτική λύση, δίνονται οδηγίες να ξεκινήσει η εγκατάσταση από δισκέτες ή
από το DOS ή από το Linux.Άλλο linux δεν εχω αυτή την στιγμή.Aπό το DOS το
.BAT αρχείο που μου λέει να εκτελέσω, κολλάει (loadlin 1.6... κι από κάτω
το DOS κολλάει (όταν πάω να τρέξω το rawrite3). Δεν καταλαβαίνω γιατί
γίνονται αυτά, την ώρα που ακολουθώ πιστά τις οδηγίες. Κάτι άλλο που με
ανησυχεί είναι ότι στο index.html που έχει το CD, αλλά και στο installation
guide.html, όπου υπάρχει εικόνα είναι σταπατσαρισμένη. Μήπως δεν κατέβηκαν
σωστά τα data ή δεν έγινε σωστά το burning από το Nerο; Τι πρέπει να κάνω;
Μήπως χρειάζεται κάποια checksum που έχει στο mirror να τα βάλω κάπου;
Ταλαιπωρήθηκα να κατεβάσω 1.6 GB και δε θέλω να πάνε χαμένα. Αν μπορείτε,
παρακαλώ βοηθήστε με. Ευχαριστώ.