kernel 2.4.19 kai intel 82801DB ICH4

John Salatas john at csn.gr
Mon Oct 14 12:43:01 EEST 2002

Hello,
prosfata ekana anabathmisi to pc mou se P4 me board QDI Platinix-2E to
tsipset tou opoiou einai to intel 845e.
O 2.4.18 an kai den anagnwrizei to ide fainetai na paizei kanonika. To
provlima xekinaei me ton 2.4.19 pou nai men anagnwrizei to ide controller
(intel 82801DB ICH4) alla den mporei na to kanei initialize me apotelesma na
min mporw na kanw enable to DMA twn diskwn kai to systima na sernetai. sti
synexeia exw to output apo to dmesg gia tis dyo periptwseis:

2.4.18:
ide: Assuming 33MHz system bus speed for PIO modes; override with idebus=xx
PCI_IDE: unknown IDE controller on PCI bus 00 device f9, VID=8086, DID=24cb
PCI: Device 00:1f.1 not available because of resource collisions
PCI_IDE: chipset revision 1
PCI_IDE: not 100% native mode: will probe irqs later
    ide0: BM-DMA at 0xf000-0xf007, BIOS settings: hda:DMA, hdb:DMA
    ide1: BM-DMA at 0xf008-0xf00f, BIOS settings: hdc:DMA, hdd:DMA
hda: MAXTOR 6L080J4, ATA DISK drive
hdb: ASUS DVD-ROM E616, ATAPI CD/DVD-ROM drive

2.4.19:
ide: Assuming 33MHz system bus speed for PIO modes; override with idebus=xx
ICH4: IDE controller on PCI bus 00 dev f9
PCI: Device 00:1f.1 not available because of resource collisions
ICH4: (ide_setup_pci_device:) Could not enable device.
hda: MAXTOR 6L080J4, ATA DISK drive
hdb: ASUS DVD-ROM E616, ATAPI CD/DVD-ROM drive

Yparxei periptwsi na ftaei to BIOS 'h einai kapoio provlima/bug/whatever tou
kernel?
Leei na dokimasw me ton 2.4.20-preX 'h yparxei pithanotita na mou
dimiourgisei alla provlimata?
Thank you