Polla mail [was: Re: kde3.1 beta2]

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Thu Oct 10 00:34:01 EEST 2002

V13 wrote:

> εεε... ουυ... Θα το κάνεις compile χωρίς -O ?

   Εμένα πάλι μου έκανε εντύπωση γιατί χρειαζόταν το συγκεκριμένο
include directory --το rpm -qf λέει πως ανήκει στα e2fsprogs και πολύ με
παραξενεύει. Αλλά πάει πολύς καιρός από τότε που έκανα το πρώτο
installation του cyrus για να θυμάμαι γιατί το 'χρειαζόταν...

> <<V13>>

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει