Polla mail [was: Re: kde3.1 beta2]

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Thu Oct 10 00:32:01 EEST 2002

Giorgos Keramidas wrote:

> Ε ναι.  Οι παλιές αγάπες (και τα μίση, αντίστοιχα) δεν περνάνε εύκολα.

> Φχαριστώ.  Μια ιδέα είναι  κι αυτό.

   Βασικά το καλό στη λύση με τον IMAP είναι πως περνάς τη βρομοδουλειά
στο server. Ειδικά ο Cyrus αποθηκεύει κάθε μήνυμα σε ξεχωριστό αρχείο
οπότε δεν πρόκειται ποτέ να σου δημιουργηθεί το πρόβλημα να πρέπει ν'
ανοιχτεί ένα αρχείο-θηρίο κάθε φορά που βλέπεις mail.

> Νομίζω δεν έχει πρόβλημα ούτε το mutt, ούτε το pine με imap, αλλά δεν
> ξέρω πόσο επιταχύνει το view/select/search κάτι τέτοιο.  Τελοσπάντων,
> πήρα αρκετές απαντήσεις μάλλον.  Θα δοκιμάσω να κάνω πάλι compile τα
> XFree86, κι αν πετύχει βλέπουμε με τα GUI mailers τι παίζει [*]
>
> Σας μισώ όλους που δεν πρότεινε κανείς κάτι text-mode φυσικά, αλλά θα
> δοκιμάσω την τύχη μου και σε κάνα freshmeat μπας και βρω κάτι καλό.
> Στην χειρότερη με κόβω να στήνω το htdig και να παίζω με κάτι τέτοιο.

   Εγώ πάλι τι GUI σου πρότεινα;;; Επειδή χρησιμοποιώ το mozilla; Κι
αυτό κακό είναι; ;-)

	X/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει