Polla mail [was: Re: kde3.1 beta2]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 9 22:18:01 EEST 2002

On 2002-10-09 18:53, Christos Cheretakis <xalkina at otenet.gr> wrote:

> Sendmail έχεις ήδη, σε ξέρω 'γω τι παλιοχαρακτήρας είσαι. [...]

Ε ναι.  Οι παλιές αγάπες (και τα μίση, αντίστοιχα) δεν περνάνε εύκολα.

> Κι επειδή σ' αγαπάω, πάρε και δυό έτοιμα build scripts!!! ;-)

Φχαριστώ.  Μια ιδέα είναι  κι αυτό.

Νομίζω δεν έχει πρόβλημα ούτε το mutt, ούτε το pine με imap, αλλά δεν
ξέρω πόσο επιταχύνει το view/select/search κάτι τέτοιο.  Τελοσπάντων,
πήρα αρκετές απαντήσεις μάλλον.  Θα δοκιμάσω να κάνω πάλι compile τα
XFree86, κι αν πετύχει βλέπουμε με τα GUI mailers τι παίζει [*]

Σας μισώ όλους που δεν πρότεινε κανείς κάτι text-mode φυσικά, αλλά θα
δοκιμάσω την τύχη μου και σε κάνα freshmeat μπας και βρω κάτι καλό.
Στην χειρότερη με κόβω να στήνω το htdig και να παίζω με κάτι τέτοιο.