Polla mail [was: Re: kde3.1 beta2]

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Wed Oct 9 18:55:01 EEST 2002

Giorgos Keramidas wrote:

> [...]
> mailbox, με όλα τα παλιά mail & replies από το 2000 και μετά.
>
> --[Mutt: %mbox] [Msgs: 10928 of 10928] [New:0 Del:0 Tag:0]------------
>
> Προς το παρόν, το mutt ζορίζεται, αλλά το ανοίγει.  Το pine σε
> read-only mode κάνει περίπου 30 δευτερόλεπτα, αλλά τα καταφέρνει
> μια χαρά.  Είναι αρκετός χρόνος όμως να περιμένει κανείς για να
> ανοίξει ένα μόνο mailbox.
>
> Καμιά ιδέα για να μπορώ να διαβάσω οποιοδήποτε μήνυμα, να ψάχνω σε
> κάθε μήνυμα ξεχωριστά, να βλέπω τα υπάρχοντα threads, χωρίς να
> χρειαστεί να στήσω web server, cgi scripts και databases;

   Sendmail έχεις ήδη, σε ξέρω 'γω τι παλιοχαρακτήρας είσαι. Το
fetchmail είναι εύκολο να το εγκαταστήσεις. Cyrus-SASL + Cyrus-IMAPd πως
σου φαίνεται να στήσεις; Δεν ξέρω το mutt πως ακριβώς κάνει το search
που θέλεις, εγώ πάντως με το αντίστοιχο του mozilla στον IMAP είναι
ευχαριστημένος. Κι επειδή σ' αγαπάω, πάρε και δυό έτοιμα build
scripts!!! ;-)

> Γιώργος.

	Χ/

--