idaniko meros ergasias

Evangelos Tripolitakis vtrip at nohsys.net
Fri Oct 4 12:16:00 EEST 2002

> Nai, 8a prepei na exei KAI mis8wtous ekswterikous administrators/
> developers. Kai foithtes, ennoeitai. Oi foithtes synh8ws douleyoyn gia
> periorismena xronika diasthmata, oper shmainei oti den mporeis na
> basisteis s'aytous gia na anaptykseis mia ypodomh poy 8a prepei kapoios
> na synthrhsei, beltiwsei, ktl ktl, se ba8os xronou xwris na xreiazetai
> na ksanaekpaideyseis ton epomeno foithth poy 8a er8ei apo thn arxh, gia
> na fygei molis arxises na ton ma8aineis kati.

Sigoura alla mhn 3exnas oti ayta pou les se epipedo penapisthmiou/NOC
isxyoun alla den isxyoun se epipedo ergasthriou , opou gnwrizeis arketo
kosmo pou polles fores e8elontika frontizei gia thn eyry8mh leitourgia
twn ergasthriwn, opou ta NOC shkwnoun ta xeria pshla logw elleipshs
proswpikou.... Apo thn allh pleyra ontws oi neoi/(aka psaria) einai
xrhsimoi ama tous perneis apo xamhla eth (1o/2o) kai tous exeis 3-4
xronia sto ergasthrio , alliws einai xasimo xronou. Aytoi pali otan
einai na fygoun 8a dei3oun oti ema8an (an ema8an) stous pio neous...
Ayth h praktikh en genei douleyei edw kai polla (>8) xronia sto
ergasthrio mas me ikanopoihtika apotelesmata

Vaggelis