idaniko meros ergasias

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Fri Oct 4 11:58:00 EEST 2002

On Fri, 2002-10-04 at 11:13, Al. Andreou wrote:

> Ena 8ema omws einai an to AEI/TEI/Polytexneio 8a prepei na
> exei mis8wtoys E3WTERIKOYS administrators, 'h an 8a prepei
> na basizetai sthn e8elontikh prosfora twn erasitexnwn admins,
> dhladh twn foithtwn toy.

Nai, 8a prepei na exei KAI mis8wtous ekswterikous administrators/
developers. Kai foithtes, ennoeitai. Oi foithtes synh8ws douleyoyn gia
periorismena xronika diasthmata, oper shmainei oti den mporeis na
basisteis s'aytous gia na anaptykseis mia ypodomh poy 8a prepei kapoios
na synthrhsei, beltiwsei, ktl ktl, se ba8os xronou xwris na xreiazetai
na ksanaekpaideyseis ton epomeno foithth poy 8a er8ei apo thn arxh, gia
na fygei molis arxises na ton ma8aineis kati.

Oi foithtes bebaia einai poly xrhsimoi se tetoia periballonta, tous
exeis gia na sthnoyn tipota windows, na fernoun kafedes, mporeis na tous
steileis gia tsigara sto periptero, exoun to frontline helpdesk kai den
exeis na asxoleisai me users, ktl ktl ktl :>

Christos Ricudis
(Exoume polles ypografes dia8esimes, steilte mail gia ton timokatalogo
mas)