BOH8EIA !! EKTYPWSH ELLHNIKWN STO REDHAT 7.3

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Oct 3 23:42:01 EEST 2002

Στις Πεμ 03 Οκτ 2002 6:59 μμ, ο/η spyros kordonis έγραψε:
> Γεια σας,
>
> Εχω ανεβάσει σε 2 PC το Κ12Linux (Red Hat 7.3) και όλα πάνε καλά εκτός απο
> την εκτύπωση Ελληνικών. Έχω κάνει ότι λένε και τα διαφορα HOW TOs και ολα
> οσα έχουν γράψει γενικά οι διαφοροι φίλοι στο Internet. Μέχρι και το νέο
> ESP Gostscript 7.05 κατέβασα και το έκανα install στο ένα PC αλλά τίποτα
> δεν άλλαξε !
> Βλέπω Ελληνικά μια χαρά στο KWord (και μάλιστα όλα τα fonts, Type1 και TTF
> που έχω εγκαταστήσει), αλλά δεν μπορώ να δω το κείμενο σωστά στο KGhostview
> ή να το τυπώσω. Μόνο δύο fonts τυπώνονται σωστά : IMPACT MS και
> [...]

Αν έβαλες στο Ghostscript τα fonts του Graphis, προφανώς δεν θα δουλέψουν.
Πάρε αυτά που έδωσε ο Παναγιώτης Προκοπίου:
http://www.cc.ece.ntua.gr/~pprok/greek-fonts.tar.gz
πές μας αν δουλεύουν κιόλας, γιατί προσωπικά δεν τα δοκίμασα ακόμα στο gs.

Πρόσεξε οτι στο KDE3, στις ρυθμίσεις του διαχειριστή εκτυπώσεων (CUPS) [1]
υπάρχει μία επιλογή "Embed postscript fonts in data when printing". Δοκίμασε
κι αυτή.

[1] Άντε να εξηγώ τώρα πού βρήκα αυτό το παράθυρο... Ούτε κι εγώ θυμάμαι!