BOH8EIA !! EKTYPWSH ELLHNIKWN STO REDHAT 7.3

spyros kordonis sgk at hellasnet.gr
Thu Oct 3 18:57:01 EEST 2002

Γεια σας,

Εχω ανεβάσει σε 2 PC το Κ12Linux (Red Hat 7.3) και όλα πάνε καλά εκτός απο την
εκτύπωση Ελληνικών. Έχω κάνει ότι λένε και τα διαφορα HOW TOs και ολα οσα
έχουν γράψει γενικά οι διαφοροι φίλοι στο Internet. Μέχρι και το νέο ESP
Gostscript 7.05 κατέβασα και το έκανα install στο ένα PC αλλά τίποτα δεν
άλλαξε !
Βλέπω Ελληνικά μια χαρά στο KWord (και μάλιστα όλα τα fonts, Type1 και TTF που
έχω εγκαταστήσει), αλλά δεν μπορώ να δω το κείμενο σωστά στο KGhostview ή να
το τυπώσω. Μόνο δύο fonts τυπώνονται σωστά : IMPACT MS και Monotype.com (both
True Type).
Οι Type1 γραμματοσειρές δεν τυπώνονται με τίποτα. Έχω βάλει τα fontnames και
τα paths και τα aliases στο /usr/share/ghostscript/7.05/lib/Fontmap ! (ή στο
αντίστοιχο /usr/share/ghostscript/6.52/lib/Fontmap). Δεν μπορω να βρώ τι πάει
στραβά !
Χρησιμοποιώ CUPS για σύστημα εκτύπωσης, αλλά και με το lpd τα ίδια έκανε!

κάθε βοήθεια δεκτή

Σπ. Κορδώνης