Java & signalling [was: Re: Topic CrossConnect]

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Thu Oct 3 20:27:01 EEST 2002

Panos <panos at linuxuk.com> wrote:
: >Με Κεραμιδένια κριτήρια, η Java είναι μια βλακεία από τη στιγμή που
: >δεν έχει signalling μεταξύ των threads.  Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι
: >expert σε Java, αλλά δεν βρήκα (όσο κι αν έψαξα) κάποιο τρόπο να
: >κλείνει gracefully μια εφαρμογή που τρέχει σε Java μόλις ένας βλάκας
: >που κάθεται στην κονσόλα (συνήθως εγώ είμαι αυτός) πατήσει CTRL-C.
:
: Επειδή εσύ δεν ξέρεις να το κάνεις αυτό δε σημαίνει ότι δε γίνεται.
: Μπορείς να χρησιμοποιήσεις KeyListener και να γνωστοποιήσεις τη
: thread για ένα συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων. Και αφού δεν είσαι
: ειδήμων (σύμφωνα πάντα με τα δικά σου τα λεγόμενα - μην παρεξηγηθώ)
: καλύτερα να μη μιλάς παρακαλώ. Γιατί ως γνωστόν η ημιμάθεια είναι
: χειρότερη από την αμάθεια.

Το οποίο θα σταματήσει να παίζει την επόμενη στιγμή, όταν πάω και
γράψω στο terminal μου κάτι σαν το παρακάτω;

   % stty intr ^K

ή δεν κατάλαβα κάτι καλά;

Δεν είναι το πρόβλημα με "keys" αλλά με signals.  Η πιο σχετική
απάντηση που πήρα ψάχνοντας σε βιβλία και ρωτώντας σε lists ήταν
κάτι σαν:

    Δεν θα έπρεπε να σε νοιάζει τι κάνουν τα system-specific
    κομμάτια του περιβάλλοντος.

Δεν έχεις άδικο.  Μάλλον κάτι, κάπου, δεν έχω προσέξει.  Αλλά αν
το βρω κι αυτό θα είμαι ευτυχισμένος με τη Java :-)

Γιώργος.