Topic CrossConnect

Panos panos at linuxuk.com
Thu Oct 3 15:18:01 EEST 2002

>Με Κεραμιδένια κριτήρια, η Java είναι μια βλακεία από τη στιγμή που
>δεν έχει signalling μεταξύ των threads.  Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι
>expert σε Java, αλλά δεν βρήκα (όσο κι αν έψαξα) κάποιο τρόπο να
>κλείνει gracefully μια εφαρμογή που τρέχει σε Java μόλις ένας βλάκας
>που κάθεται στην κονσόλα (συνήθως εγώ είμαι αυτός) πατήσει CTRL-C.

  Επειδή εσύ δεν ξέρεις να το κάνεις αυτό δε σημαίνει ότι δε γίνεται. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις
KeyListener και να
γνωστοποιήσεις τη thread για ένα συγκεκριμένο συνδυασμό πλήκτρων. Και αφού δεν είσαι ειδήμων
(σύμφωνα πάντα με τα δικά σου τα
λεγόμενα - μην παρεξηγηθώ) καλύτερα να μη μιλάς παρακαλώ. Γιατί ως γνωστόν η ημιμάθεια είναι
χειρότερη από την αμάθεια.