Re: Ετσι κλείνονται οι δουλειές

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Thu Oct 3 02:15:02 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "Giorgos Keramidas" <keramida at ceid.upatras.gr>
To: "Nikolaos Kefalas" <nkef at otenet.gr>
Cc: <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
Sent: Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2002 12:20 μμ
Subject: Re: Ετσι κλείνονται οι δουλειές

> Η δική μου άποψη είναι πως είναι πολύ πιο εύκολο να αλλάξεις ρυθμίσεις
> κάνοντας edit ASCII αρχεία.  Έτσι το μόνο πράγμα που χρειάζεται να
> μάθεις για να μπορείς να πειράζεις ρυθμίσεις στο Linux σου είναι:
>
> 1. Ένα editor.
> 2. Ποια αρχεία θα πειράξεις και πως.
>
> Το πρώτο δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο με editors όπως το pico και το
> joe, που είναι διαθέσιμα σαν πακέτα σε όλα τα distributions.  Το
> δεύτερο είναι πολύ εύκολο να το μάθει κανείς διαβάζοντας το
> documentation ή στέλνοντας email σε κάποια λίστα όπως αυτή εδώ.

 H gnwmh mou einai oti h dynamh tou Linux einai oti exeis sth diathesh sou
kai tous dyo tropous (GUI kai editor). To GUI gia apla kai synithismena
pragmata einai xrhsimo idiws gia tous arxarious, enw o editor kanei osa tha
ithele kai akoma perissotera enas empeiros power user. Ayto pou xreiazetai
omws einai 1) na synergazontai kai 2) to GUI na kanei ta apla pragmata
(blepe ellhnika).

> Το πρόβλημα δεν είναι πως θα μάθεις τι να κάνεις.  Το πρόβλημα είναι
> όταν ο άλλος δεν έχει την στοιχειώδη εξυπνάδα να διαβάσει το CD-ROM
> που έστησε και να ξέρει ότι πάνω γράφει Redhat Linux 7.3.  Όταν θέλει
> να γράψει ελληνικά, και αντί να στείλει ένα email λέγοντας ακριβώς τι
> θέλει να κάνει, αρχίζει να στέλνει email με κάτι αντίστοιχο του:
>
> Γιατί το Linux γαμιέται;  Στα Windows μου δούλευαν όλα.
>
> Τότε, δυστυχώς, φοβάμαι πως δεν με νοιάζει αν αυτός βάλει Linux.
> Αυτό ήθελα να πω πριν.  Είναι πιο προφανές τι εννοώ τώρα;

Symfwnw.