X 4.0.3 êüëëçìá óå Ultra 1

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Sat Nov 30 02:20:02 EET 2002

>  Ftia3e ena entelws minimal XF86Config kai tre3e:
>
> XFree86 -allowMouseOpenFail -xf86config your_minimal_config &> X.log

> htan kalo na dokimaseis poio nea X... (me 8ymamai na trww kollhmata me X
> 4.0.3 se mia ATI. E3afanistikan me 4.2.0)

8a to dokimasw (xm... prwth fora 8a kanw compile ta X).
An kai mporw na pw pws den kaigomai na balw para8yriko. Me thn konsola
eimai plhrws bolemenos. Mono fwtografies den mporw na blepw, alla poios
xreiazetai fwtografies, etsi? :-) .

> PS. otan mas steileis ta logs, 3ereis pou 8a se steiloume meta me ayta,
> etsi? ;)

:P

> PS2. kalo 8a htan na mas perigrapseis to kollhma pou trwei to mhxanhma.

Kollhma. Payei na apokrinetai entelws, xwris na doyleyei otidhpote (p.x.
CtrlAltBackspace, de dokimasa SysRq epeidh den htan compiled ston pyrhna).
Epa8a ena mikro kollhmataki dis shmera (mikro: phre hardware reset) th
stigmh poy to pppd phgaine na parei local IP. Kai tis dyo fores hmoyn se
diaforetiko terminal ap' ayto opoy etrexe to pppd.

--
Al. Andreou <ee4299 at ee.teiath.gr> | http://nemesis.ee.teiath.gr/~ee4299/
                                    http://hydra.hellug.gr/