xkb,kxkb,Ellinika,paidema

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Nov 21 13:40:04 EET 2002

On Thu, Nov 21, 2002 at 09:55:24AM +0200, Theodore J. Soldatos wrote:

> E, poso instable tha einai ena tetoio setup ? Ektos kai an to diktyo
> einai ths kakias oras... Gia pes kana logo gia na mhn to kaneis...

Sthn thewria Thodori, sthn thewria, sthn praksh, exw ftasei na thewrw to nfs
anagkaio kako, kai na to apofeugw opou mporw. H statherotita tou
einai antistofws analogh twn mounts pou kaneis.
Kai den thelw na kanw ollh aythn thn douleia se tosa mixanimata.
Me ton tropo pou to kanw to mono pou xriazetai na kanw einai
na kanw propagate ena /etc/inittab se olla ta clients, pragma
pou to kanw ana pasa stigmh me ena for loop kai rcp.

> Mia erothsh mono - pos einai h apodosh se ayto to setup kai ti software
> trexoun synhthos ta workstations ? Na ypotheso browser/mail/office ?
> Ti CPU kai mnhmh exei o server gia na yposthriksei 40+ workstations kai
> pos apodidei ?

Mexri twra kala. Ypopsi etsi twra douleuoun mono to 1/4 (ta ypoloipa exoun
akomi kde localy, kai telnet ston server). 100Mbps switch hubs, 1024x768x16bit.
Software oti mporeis na fantasteis. Apo aplo terminal mutt kai vi, mexri
Openoffice+Mozilla+Kmail, kai ektetameho xrhsh image viewers (pou einai kai to shmeio
pou pou kanoun kai to poio megalo traffic)
MPG/video klp  den trexoun, toulaxiston oxi poly syxna.
O server einai (me prooptikh anabathmishs) PIII/730, me 768Mb,
toulaxiston ta 256Mb einai sinithws cached.
ATA 100IDE 2x128Gb se UDMA4 kai to sinithes tou fortio einai 0.5.
Sikwnei fortio 1.5-2.5 mono an crasharei kanena mozilla h otan trexoun diafores
cron douleies gia maintenance (to bradi). Sxetika ikanopoihtikh apodwsh
toulaxiston gia thn wra (kai nai, to RH8.0 paitaei). Mono mia fora shkwse fortio
60 (!!!) otan crashare evolution pou to etrexe o root, kai pali apla sernotane,
ena kill kai olla htane ok.

roryt