Κατάσταση στο ελληνικό web... [ Good news/Bad news ]

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sun Nov 24 15:36:02 EET 2002

Good News:
Το Open24.gr έβγαλε την απαγόρευση browsers που πεισματικά είχε για
αρκετα χρόνια. Με αρκετο browsing στο site δε παρατήρησα κρίσιμες
λειτουργικές δυσκολίες και όποιο σφάλμα στο design υπαρχει είναι εύκολο
να διωρθωθεί.

Bad News:
Το gamecity.gr (το γνωστό site που είχε πρωτοστατήσει στην ιστορία με τα
netcafes) εδώ και αρκετό καιρό είναι, όπως υποστηρίζουν οι designers
του, για Internet Exploder 6+ μόνο.
Μήπως εσφαλμένα νομίζουν ότι οι χρήστες από άλλα OSes/platforms δεν
παίζουν games?

Πληροφοριακά αναφέρω ότι στο linuxακι μου (debian) έχω εγκατεστημένα και
χρησιμοποιώ τα εξής:

Quake 3 Arena
Mods του Q3A (Urban Terror, Navy Seals κλπ.)

Unreal Tournament
Mods του UT (Tactical Ops κλπ.)

Unreal Tournament 2003

Quake 2 και mods

Αρκετά Loki demos (Tribes 2, Mindrover, κα.)

Και παιχνίδια που υποστηρίζονται με Wine/WineX.

Halflife/Counterstrike (ενοείτε multiplayer)

DiabloII

Jedi Knight 2

Soldier Of Fortune 2

Warcraft 3

GTA3

Neverwinter Nights (εάν και η native linux έκδοση θα βγεί 30 Νοεμβρίου)

Και αρκέτα άλλα που έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν.

Θα ήθελα να ζητήσω, όποιος δε βαριέτε και θέλει να βοηθήσει να
επισκευτεί το www.gamecity.gr (με IE6 ή konqueror) και να συμπληρώσει
τη φόρμα υποστήριξης (είναι στο κουμπί support) ζητώντας αφαίρεση του
browser block. Με konqueror το προηγούμενο link δουλεύει πάντως :>

Φάνης