PTBL

V13 v13 at priest.com
Sat Nov 23 16:35:04 EET 2002

On Saturday 23 November 2002 15:35, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> ennoousa oti den to orizei kanenas. afou den uparxei standard, ta
> leitourgika kai ta partitioning tools den desmeuontai apo tipota allo para
> thn pro8esh tous na sunergastoun me ta alla leitourgika.

H kai me ta idia leitoyrgika.. p.x. ftiaxneis enan disko me to fdisk kai meta
trexeis cfdisk kai soy leei oti yparxei lathos kai arneitai na treksei

> uparxoun omws kai polles gkrizes zwnes:
>
> - oi logical partitions 8a einai nested boxes h chained boxes?

edo me pianeis adiabasto.

> - epitrepetai anadiata3h twn entries sta boot records?

kai edo...

> - epitrepontai panw apo mia bootable partitions?

Efoson san bootable orizeis ayto apo to opoio tha ksekinaei by default, tote
prepei na yparxei mono ena. An exeis omos lilo ston MBR (px) tote den exei
noima ayti h erotisi.

> - epitrepontai panw apo mia primary partitions?

To mexri 4 nomizo einai standard (opoy yparxei h enoia toy primary partition)
(den bazo to xeri moy stin fotia)

> - epitrepontai panw apo mia extended partitions?

To mexri 1 ..... (ena apo ta idia)

> - sta records twn extended partitions posa kai ti eidous entries mporei na
>   uparxoun?

Analogos ti katalabainei to/ta OS(es) soy

> - oi partitions apaiteitai na 3ekinane sta cylinder boundaries?
> - na teleiwnoun?
> - o teleutaios cylinder einai panta dia8esimos?

Eeeeeedo eimaste... H mama toy kakoy... Makari na ypirxe mia sosti apantisi
edo...

> - pisteuoume ta chs h ta lba fields?

Ypotheto oti to na koitas ta chs einai san na prospatheis na metriseis ta
astra me 16bito akeraio...

> - which way to vegas?
>
> gia ka8e mia apo tis parapanw erwthseis uparxoun toulaxiston duo progs/oses
> pou dinoun diaforetikh apanthsh.

kai gia to vegas ?

> apo thn allh uparxoun setups sta opoia kati paralogo exei nohma:
>
> - partition overlapping (use your imagination...)
> - grafoume to mbr sta @@ mas
> ... don't tempt me.

nai.. to linux ta anagnorizei mia xara opos kai an ta kaneis... apla mporei
mia mera na min mporeis na alakseis ta partitions soy ...

<<V13>>