SunONE installation (was: (no subject))

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Thu Nov 14 03:18:10 EET 2002

On Wednesday 13 November 2002 17:10, asmar at medisign.gr wrote:
> Έχω κατεβάσει το SunOne Update studio,το αρχείο είναι μια χαρά (δεν
> είναι corrupted) και παρόλα αυτά αφού δείχνει ότι έχει τελειώσει
> κανονικά η εγκατάσταση στον φάκελο που θα έπρεπε να είναι το Forte
> δεν υπάρχει τίποτα εκτός το log αρχείο το οποίο μεταξύ άλλων
> περιλαμβάνει το
> εξής:ServiceException: (error code = 315; message =
> "package9295d2b956d86d060adb85048124caa5-.- is not
> installed";severity = 0)
> at	com.ibm.wizard.platform.linux.LinuxRegistryServiceImpl.getPackageI
>nfo(LinuxRegistryServiceImpl.java:221)Έχω χάσει πάνω απο 3 ώρες και
> [...]

Πώς και no subject; Τέσπα κάτι δεν πάει καλά με τις ρυθμίσεις σου επειδή
ακόμα και το "μετά από 3-4 φορές μου έκατσε" δεν είναι εντάξει - τι το
κάναμε, window$ ; Επίσης να υποθέσω ότι λέγοντας "SunOne Update studio"
εννοείς SunOne Studio 4 update 1, και όχι απλά patch file για υπάρχον
SunONE.

Καταρχάς ελπίζω να μιλάμε για το ίδιο αρχείο:

SunTM ONE Studio 4 update 1, Community Edition - J2SETM 1.4.1 Cobundle
j2sdk-1_4_1-s1studio_ce-4u1-bin-linux.bin
md5: 305a862c5b93d96cdea527ce9e235537

ή αν έχεις κατεβάσει το standalone SunONE:

ffj_ce_linux_en.bin
md5: 96fe97454b9b05d934fe20aea4da9acb

Τσέκαρε τα εξής:

[] Η $LANG σου κατά την εγκατάσταση να είναι C ή en_US ή τελοσπάντων
κάτι απείραχτο για το στομάχι.

[] Να *ΜΗΝ* κάνεις την εγκατάσταση ως root, αλλά ως απλός χρήστης, κάπου
μέσα στο home directory σου.

[] Στην περίπτωση που κάνεις εγκατάσταση του standalone SunONE, τι
version jdk έχεις;

Εννοείται ότι πριν ΞΑΝΑδοκιμάσεις θα σβήσεις οποιονδήποτε κατάλογο
δημιουργήθηκε κατά τις προηγούμενες δοκιμές.

Έχω εγκαταστήσει το cobundle σε Red Hat 7.3, 8.0 και Slackware 8.1 χωρίς
προβλήματα.

- -Α
- --
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265