(no subject)

asmar at medisign.gr asmar at medisign.gr
Wed Nov 13 23:09:11 EET 2002

Έχω κατεβάσει το SunOne Update studio,το αρχείο είναι μια χαρά (δεν είναι
corrupted) και παρόλα αυτά αφού δείχνει ότι έχει τελειώσει κανονικά η
εγκατάσταση στον φάκελο που θα έπρεπε να είναι το Forte δεν υπάρχει τίποτα
εκτός το log αρχείο το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το
εξής:ServiceException: (error code = 315; message =
"package9295d2b956d86d060adb85048124caa5-.- is not installed";severity = 0)
	at	com.ibm.wizard.platform.linux.LinuxRegistryServiceImpl.getPackageInfo(LinuxRegistryServiceImpl.java:221)Έχω χάσει πάνω απο 3 ώρες και άκρη δεν βρήκα....φόρουμς, documentations
κτλ, έχει κανείς υπόψην του τίποτα; Σε ένα SuSE 8 εγκαταστάθηκε επιτυχώς
μετά απο 3-4 φορές και χωρίς να αλλάξω τίποτα.
Ο Η/Υ τρέχει SuSE 8.1

Ευχαριστώ