SuSE 8.1

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Nov 7 01:01:02 EET 2002

On 2002-11-07 00:01, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> ε, ποιά είναι, τότε ?
>
> το ότι δεν είναι αυτά που έβαλα εγώ, το κατάλαβα και μόνος μου, δεν
> χρειάζεται να το επαναλαμβάνεις, επίσης δεν ρώτησα για ποιό λόγο δεν
> δουλεύουν αυτά, αλλά πώς να το κάνω με extreme CFLAGS να δουλέψει...

Από x86 assembly πως τα πας;  Ο μόνος σοβαρός τρόπος να καταλάβεις ότι
κάποιου είδους optimization κάνει όντως διαφορά είναι με:

	1. profiling
	2. testing αλλαγών

Μπορείς να κάνεις αλλαγές στον πυρήνα σου και να κάνεις profiling σε
κρίσιμα σημεία, για να βρεις τί είναι αυτό που αξίζει να γίνει optimise?

Μπορείς να κάνεις compile τον πυρήνα σου με -ggdb ή αντίστοιχα options
και να δεις με objdump τις διαφορές που έχει ο κώδικας ανάλογα με τα
options αυτά;

Μπορείς να τρέξεις στο PC σου πυρήνες που μπορεί ακόμα και κακό στο
hardware να κάνουν γιατί κάποιο optimisation έβγαλε βλαμμένο κώδικα
και έγινε χοντρή πατάτα;

Αν όχι, τότε αξίζει τον κόπο;