SuSE 8.1

DJ Art djart at linux.gr
Thu Nov 7 00:02:02 EET 2002

On Wednesday 06 November 2002 21:43, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> (den eimai sigouros oti 8a ginei kati
> tetoio, alla eimai sigouros pws oute esu exeis idea, an bebaia h
> skepsh sou perase apo to mualo)

θές να σου στείλω τον τυφλοσούρτη Optimizing and Securing Linux μπλα
μπλα να ρωτήσεις αυτούς που το γράψανε μήπως ???

> 8es na baleis options gia pragmata pou den katalabaineis, gia na
> kaneis ton phruna sou na trexei pio grhgora. kai pisteueis oti
> mporeis na  kaneis kalutero optimization tou phruna apo ton avdv, ton
> dave jones, ton molnar kai ton torvalds. h mhpws nomizeis oti o
> torvalds den 8elei o phrunas tou na trexei grhgora kai afhnei ape3w
> optimization options gia na exoun na paizoun oi ma8hteuomenoi
> magoi[0]?
>
> [0] basika afhnei, alla den einai ola auta pou ebales esu :-)

ε, ποιά είναι, τότε ?

το ότι δεν είναι αυτά που έβαλα εγώ, το κατάλαβα και μόνος μου, δεν
χρειάζεται να το επαναλαμβάνεις, επίσης δεν ρώτησα για ποιό λόγο δεν
δουλεύουν αυτά, αλλά πώς να το κάνω με extreme CFLAGS να δουλέψει ....

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)