Πρόβλημα με τελικό σίγμα στο LaΤeΧ!

Μάριος-Άγγελος Τριβυζάς invader at hol.gr
Tue Nov 5 00:22:05 EET 2002

	Έχω εγκαταστήσει το latex (TeX version 3.14159) και το πακέτο babel.
Τα ελληνικά δουλεύουν χωρίς προβλήματα εκτός από το παρακάτω:
	Όταν έχω μία λέξη που τελειώνει σε 'ς' κάποιες φορές το latex μου το
μετατρέπει σε 'σ'. Ένα παράδειγμα που θυμάμαι είναι το εξής: Όταν μία λέξη
καταλήγει σε 'ς' και ακολουθεί το '-' χωρίς να μεσολαβεί κενό τότε το latex
μου παράγει dvi με 'σ' αντί για 'ς'.

π.χ. το "Μάριος-Άγγελος" μου το  βγάζει στο dvi: "Μάριοσ-Άγγελος".

	Ο τρόπος που το ξεπέρασα είναι να βάζω το ς σε {}, δηλαδή: {ς}.
Όμως ρώτησα κάποιον και μου είπε ότι το πρόβλημα οφείλεται σε κάποιες
ρυθμίσεις του ελληνικού hyphenation. Μάλλιστα, στην εγκατάσταση που
έχουμε στη σχολή (ίδια έκδοση TeX) το πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει και
δε χρειάζεται να βάζω το ς σε άγκιστρα. Δυστυχώς, αυτός που ασχολήθηκε
με την εγκατάσταση δε θυμάται τι είχε αλλάξει στις ρυθμίσεις.
	Γνωρίζει κανείς???

--
Death is Nature's way of
recycling human beings.