Ftiaxnontas kafe mesa apo to USB port

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Mon Nov 4 22:36:05 EET 2002

On Monday 04 November 2002 21:25, Fotis.Georgatos at mikroskosmos.com wrote:
> Καλησπέρα,
>
> 'Εχω πέσει τελευταία, πάνω σε κάτι φθηνά chips για διασύνδεση στο USB
> port.
 Μεταξύ άλλων, σημειώνω το USBMOD2 από την GigaTechnology.com και
> το DLP_USB01 module από την DLP Design. (δείτε www.alphamicro.net)
> Ποιός θα 'θελε να αναλάβει να ψάξει το θέμα λίγο περισσότερο και να
> φτιάξει
 την κατασκευή και λίγο κομματάκι από τους drivers;

> Εάν ακούσω χαμηλό κόστος κατασκευής από κάποιον με εμπειρία σε
> κυκλώματα,
 θα αναλάβω προσωπικά το κόστος από τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα
> και τον καφέ. Θα πρέπει να τελειώσει στο τέλος του 2002 η όλη διαδικασία.
>
> Ιδανικό profile υποψηφίου:
> φοιτητής, άτομο με παρελθόν στα ηλεκτρονικά, γράφει σε Python/C/Assembly
> διαβάζει source κώδικα για device drivers πίνοντας τον πρωϊνό καφέ του.

giati, gia na ton bgalei meta mazi me to upoloipo prwino? :-)

--
Don't diddle code to make it faster - find a better algorithm.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)