Journaling και fsck

Φίλιος Κωνσταντίνος drcypher at mail.ntua.gr
Mon Nov 4 23:11:04 EET 2002

Απαντώ έχοντας διαβάσει όλες τις υπόλοιπες μηνύματα. Ευχαριστώ πολύ τα
παιδιά για την πληρότητα των απαντήσεων! Θα απαντήσω συνολικά σε αυτό
για να μη γεμίσω τον τόπο με μικροαπαντήσεις :-)

Alexandros Papadopoulos wrote:

> Thou shalt not send flamebait posts to HELLUG. Αν κοιτάξεις στα
> archives υπάρχει μεγάλο thread για το ReiserFS.

Ομολογουμένως δε μου πέρασε από το μυαλό το ενδεχόμενο δημιουργίας
flamebait :-)

> Μα γιατί τόσα άσχημα shutdown πλέον; Ούτε window$ να έτρεχες! :-Ρ

Κακή χρήση από μέλη της οικογένειας :-(

> Μα τώρα σου φαίνεται λογικό αυτό; Κάτι άλλο συμβαίνει. Επίσης, αφού
> ψάχνεις ακρίβεια, τι το θες το -Η;

Λογικό δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα, αλλά ούτε και απίθανο. Όσο για την
ακρίβεια με μπέρδεψες. Νόμιζα ότι το -H δείχνει σε μονάδες SI, όπως
υποθέτω δείχνει και το cfdisk (δε θυμάμαι αν έψαξα εξονυχιστικά, αλλά
δεν έχω βρει που λέει αν το cfdisk χρησιμοποιεί MB ή MiB). Πως τίθεται
το θέμα ακρίβειας;

Εντελώς εγκυκλοπαιδικά, το df, παίρνει την πληροφορία από το filesystem,
τον driver ή το partition table? Θέλω να πω, θα μπορούσε να δίνει π.χ.
ένα filesystem τα μεγέθη σε MB και να παρουσιάζονται ως MiB?

Όσο για το BIOS, λαμβάνοντας υπ' όψιν και τα όσα μου είπε ο φίλτατος
Διονυσόπουλος, έστειλα "διαμαρτυρία" για την καθυστέρηση (μπας και),
αλλά με βλέπω να ερευνώ την εναλλακτική που μου πρότεινε...

Και πάλι ευχαριστώ παίδες. Εις το επανειπείν! :-)

--
Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών / Ε.Μ.Π.