ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ( Επιτροπή =?iso-8859-7?b?IMHt9OHj+e3p8+zv/Q==?=)

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed May 29 23:15:01 EEST 2002

On Wednesday 29 May 2002 20:54, Giorgos Keramidas wrote:
[snip]
> Το "Συντακτικό της Νέας Ελληνικής" (εκδόσεις ΟΕΔΒ, 1984) λέει πως το
> "σαν" χρησιμοποιείται σαν "εμπρόθετος προσδιορισμός όταν:
[snip]
sketika me th suntagh gia to xoirino pate bienouaz pou steilate sthn lgu
(afou oloi prepei na 3eroume na mageireuoume, giati o torvalds kai o
oreilly ta idia faghta me mas trwne, ta eipame auta mhn ta 3analeme), exw
na parathrhsw oti sumfwna me to biblio "o au8entikos tselementes" tou nikou
tselemente (ekdoseis maniatea, 1984), to tapsi sto opoio 8a mpei to pate
prepei na einai bouturwmeno kai oxi ladwmeno.

nomizw oti h analogia einai arketa emfanhs :)

--
Don't just echo the code with comments - make every comment count.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)