printing problems...90%solved+periergonnnn.....

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Fri May 24 23:00:01 EEST 2002

Loipon, sto pshto: TYPONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Nai epitelous to katafera...sorry pou katanalono to
xrono kapoion me afto, apla htan to teleftaio kastro,
se epipedo multimediomalakies, tou linux pou emene na
alo8ei, kai nai einai sxedon diko mou...xe...xe..
Pros osou mou esteilan mail me to idio provlhma:
xrhsimopoihsa to CUPS-config meta apo sumvoulh tou
V13....einai apistefta dinato kai
apotelesmatikon.......
tora typono apo KEdit, KWrite kai Kate....
TO PERIERGO(!?!?!): den typono apo KWord, oute arial
pou eixe pei oti tupone o V13, alla oute kan
agglika!!!....8a vro syntoma th lush giafto, alla to
PIO PERIERGO einai to e3hs: afou evala kapoia
test-pages na typo8oun apo KWord, den tuponontan kai
to ekana cancel apo to config tou CUPS.
meta omos den mporousa na typoso oute apo ta KEdit,
KWrite kai Kate pou mexri prin typona...epipleon to
systhma egine polu argo kai sto telos ekana
epanekinhsh kai epnhl8an ola, meta mporousa na typono
kanonika apo ta parapano.....ektos tou KWord os
synh8os......eixe kaneis to idio fainomeno sto PC
Efxaristo...
-Thodoros.