Linux Stability

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri May 24 04:44:01 EEST 2002

On Friday 24 May 2002 02:51, Giorgos Keramidas wrote:
> On 2002-05-24 00:01, Lycourgus Papageorgiou wrote:

> > Το μόνο στο οποίο το Linux ίσως είναι λίγο καλύτερο είναι το memory
> > management.
>

> Πρόσφατα είχα δει άρθρο κάπου που έλεγε ότι πλέον το Linux έχει σχεδόν
> το ίδιο καλή απόδοση στο virtual memory management με το FreeBSD, από
> την έκδοση 2.4.χ και άνω.  Μισό να βρω και το URL.  Ψάχνοντας στο
> google βρίσκω τα εξής:
>
> 	http://linux-mm.org/
> 	  * May 24th, Matt Dillon of FreeBSD fame has entered
> 	    a discussion about the merits of different VM
> 	    organisations. After a few days this has lead to a
> 	    new design for Linux VM, to be coded up right now
> 	    and included before Linux kernel version 2.4.
> 	    Comments are very much welcome!
>
> 	http://www.byte.com/documents/s=558/BYT20010130S0010/
> 	  Now that we finally have the new 2.4 penguinistas are sure
> 	  the FreeBSD cousins will finally stop making fun of them.
> 	  They had been doing so for a while because, admittedly,
> 	  FreeBSD has had superior kernel design in areas like virtual
> 	  memory manager (VM) and networking.
>
> 	http://www.surriel.com/lectures/linux24-vm.html
> 	  [ άρθρο του Rik van Riel, που έγραψε το ένα από τα δυο
> 	  συστήματα VM του Linux, πριν τελικά διαλέξει τόσο ο Alan
> 	  Cox, όσο και το Linus Torvalds το VM σύστημα του Arcangeli
> 	  για το Linux 2.4.x ]

diorthwsh: apo otan arxise 3ana na sunthrei 3exwristo dentro, o cox exei
mesa thn douleia tou riel pou den mphke pote ston 2.4, meta3u allwn kai
reverse mapping (http://www.surriel.com/paches). ase pou o misos planhths
xrhsimopoiei th vm tou riel pou exei mpei ston phruna ths redhat

> [1] Ένα από τα βασικά αξιώματα της ομάδας τεκμηρίωσης του FreeBSD
>     είναι ότι όταν γράφουμε κάποιο κείμενο πρέπει να προσπαθούμε όχι
>     να γίνουμε κατανοητοί, αλλά να βάζουμε όλα μας τα δυνατά ώστε να
>     είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να ΜΗΝ μας καταλάβει κάποιος.

ti akribws ennoeis ?
:-)

> --
> Giorgos Keramidas    - http://www.FreeBSD.org
> keramida at FreeBSD.org - The Power to Serve
>
> --

Don't just echo the code with comments - make every comment count.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)