Linux Stability

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.org
Thu May 23 01:33:01 EEST 2002

On 2002-05-22 23:41, Alex Papadopoulos wrote:
> On Wednesday 22 May 2002 21:33, Panagiotis Elias wrote:

[-- Mail services --]

> Mail: http://www.qmail.org (http://cr.yp.to/qmail.html) (όχι GPLed
> αλλά open source)

Εναλλακτικά:
	Sendmail
	Postfix
	Exim

Υπάρχει μια τάση να προτιμάται το Exim σε κάπως μεγάλες εγκαταστάσεις.
Εγώ χρησιμοποιώ μετά μανίας το Sendmail, αλλά το web site του Postfix
και του Exim δεν είναι καθόλου άσχημα.

	http://www.postfix.org/
	http://www.exim.org/

[-- Web services --]

> Web: http://www.apache.org και
> http://cr.yp.to/publicfile.html

Κάποιοι επίσης λένε ότι το thttpd είναι αρκετά απλό στη χρήση.
http://www.acme.com/software/thttpd/

> DNS: http://cr.yp.to/djbdns.html

Αηδίες.  Αυτό το πράγμα είναι κλάσεις πιο δύσκολο να στηθεί από το
BIND και υπάρχουν πάρα πολλοί που παραπονιούνται ότι ούτε τα μισά δεν
κάνει.  Είναι υπερβολικοί βέβαια, αλλά βλ. παρακάτω:

> Όπως παρατηρείς υπάρχει μια γενικότερη προτίμηση προς κώδικα
> γραμμένο από τα δαχτυλάκια του D.J.Bernstein, αλλά ο άνθρωπος έχει
> πιάσει το νόημα της ασφάλειας/αξιοπιστίας πριν από πολλούς άλλους,
> άρα του αξίζει η αναφορά.

FUD.  Απλά σ' αρέσει να τον διαφημίζεις.  Και όχι, δεν εννοώ ότι δεν
γράφει 'ασφαλή' προγράμματα, αλλά πρόσεξε γιατί είναι εύκολο να πέσεις
στην παγίδα να εμπιστεύεσαι μόνο ότι λέει αυτός.

[-- Στον αρχικό αποστολέα --]

Ναι, το Linux μπορεί να κάνει όλα όσα ανέφερες.  Ναι, υπάρχουν
προγράμματα, και από ότι είδες είναι τουλάχιστον 2-3 οι εναλλακτικές
λύσεις για κάθε υπηρεσία που θα προσφέρεις.  Έχω την τάση να πιστεύω
ότι στήνοντας μια πρόσφατη έκδοση του RedHat Linux μπορείς να κάνεις
αρκετά καλά τη δουλειά σου.  Αν όχι, μάλλον πρέπει να ζητήσεις βοήθεια
από κάποιον επαγγελματία που ξέρει να κάνει αυτό που ζητάς
(εγκατάσταση και ρύθμιση ενός Linux συστήματος για να προσφέρει
συγκεκριμένες υπηρεσίες).

--
Giorgos Keramidas    - http://www.FreeBSD.org
keramida at FreeBSD.org - The Power to Serve