Happy Linux User (ISDN scripts work !!)

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue May 21 03:24:01 EEST 2002

On Tuesday 21 May 2002 03:07, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> On Tuesday 21 May 2002 02:19, Nikolaos Kefalas wrote:
> > Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> > >
> > > kai free crashes ka8e 3 meres ews 2 bdomades, analoga me thn ekdosh.
> > > kati san kofths gia to uptime
> >
> >  E as mhn eixes Via , na mhn crashare .
>
> exeis mperdepsei ta bugs. to 133A exei parei pou^H^H^Hdromo edw kai ena
> xrono. edw milame gia pure, old-fashioned, lkml-fludding, via-admitted,
> software induced bugs twn drivers (kai quake-match-spoiling, fsck-forcing
> klp :)

les kai 8a mporousan na htan hardware induced bugs twn drivers. ta
egkefalika mou kuttara exoun katebei se apergia me aithma th beltiwsh twn
sun8hkwn ergasias (ligoteres wres, ligotero alkool, ligoterh parakolou8hsh
ma8hmatwn) kai telika thn plhrwnei h lgu

--
indent does _not_ solve the problem of:
	* buggers who introduce wrappers for standard kernel stuff - like,

	- Alexander Viro on coding style