Happy Linux User (ISDN scripts work !!)

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue May 21 03:10:02 EEST 2002

On Tuesday 21 May 2002 02:19, Nikolaos Kefalas wrote:
> Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> > On Tuesday 21 May 2002 01:08, Nikolaos Kefalas wrote:
> > > 8a elega oti isos eimai enas  apo tous poly
> > > tyxerous xrhstes tou Linux , mias kai sthn kyriole3ia opoia suskeuh
> > > kai an exo yposthrizetai  :-)
> > > Oi pio kala yposthrizomenh einai h Geforce 2 GTS    me
> > > epishmous Drivers apo thn Nvidia .
> >
> > kai free crashes ka8e 3 meres ews 2 bdomades, analoga me thn ekdosh.
> > kati san kofths gia to uptime
>
>  E as mhn eixes Via , na mhn crashare .

exeis mperdepsei ta bugs. to 133A exei parei pou^H^H^Hdromo edw kai ena
xrono. edw milame gia pure, old-fashioned, lkml-fludding, via-admitted,
software induced bugs twn drivers (kai quake-match-spoiling, fsck-forcing
klp :)

--
Instrument your programs.  Measure before making "efficiency" changes.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)