HIDE FAT32 Partition

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue May 14 23:21:19 EEST 2002

On Tuesday 14 May 2002 19:39, NIcolas Mouclas wrote:
> Loipon me to mount /dev/sda3  xwris tipota na exw kanei moy leei oti den
> yparxei sto fstab h sto mtab.

den exei nohma na sou pw ti na kaneis. diabase kai parakatw

> kanontas fdisk /dev/sda
> moy leei arxika :
> "the number of cylidres for this disk is set to 7299.There is nothing
> wrong with that but this
> is larger than 1024 and could in certain set cause a problems.."
> kai lei ti akribws problhmata...
> meta kai afoy balw tis epiloges moy leei
> " The partition table has been altered!
> calling loct() to re-read partition table.
> WARNING: Re-reading the partition table failed with error 16: device or
> resource busy.The
> kernel still uses the old table.
> The new table will be used at the next reboot.
> Syncing disks."

kala, apo th mia konsola epaizes me to fdisk kai apo thn allh me to cfdisk?
mouchlas->iq = 5;

> patwntas cfdisk 3ana blepw oti thn exei kanei unhide.
> 3anaprospa8w na kanw mount : mount /dev/sda3 kai pali moy leei to idio..
> kanontas reboot einai pali ok to partition blepwntas to apo cfdisk.pali
> omws mount den
> kanei...Giati?
> 3anampotarontas pali ta idia...
> an twra mpotare se windows den blepei pali tipota...

ta gamhm<beep> (w gamwto akousthke) ta mail pou stelnw ta diabazeis ola?
ta diabazeis alla kaneis oti sou goustarei?
kai stis duo periptwseis, bgalta pera monos sou.

--
Use self-identifying input.  Allow defaults.  Echo both on output.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)